Tuesday 15 February 2011

I have no clue!

                                     
                                                                                                  CLICK TO SEE MORE

I suppose that you all watched Clueless movie, and dreamed about Cher's computerised, rotating wardrobe. Sixteen years after that, there is still no version of her closet! Can you imagine? I've tried to find it on google, and there is only one thing Dress Assistant that can be used , but i don't like it! I want something new, something modern, easy to use..... Is this so hard to make? Do you know anything similar?
Mislim da ne postoji devojka koja nije odgledala ovaj film ...ah...bilo je to baš davno, ali je itekako ostao u mom sećanju! Sećate se Cher? Ovaj...sećate se njenog ormara? Programa pomoću kojeg je svrstavala svoju odeću i odlučivala šta će tog dana obući? Naravno da se sećate!Moram vam priznati da sam počela da razmišljam o tome kako treba da zapisujem kombinacije koje bih želela da obučem u nekom trenutku, jer mi se ponekad dešava da ne mogu da smislim ništa što izgleda dobro kada treba da izađem iz kuće....i tako dođoh do filma Clueless. Probala sam da pronađem neki sličan program, i naišla sam na Dress Assistant, ali mi se ne dopada...Želim nešto novo, napravljeno u ovoj godini, moderno, lako za korišćenje sa odličnim funkcijama koje bi poslužile kao savršen virtuelni organizator naše garderobe! Eto i posle šesnaest godina od kada je film izašao, nisu smislili ništa slično i pametno za nas pomalo luckaste žene. :) Zar je stvarno toliko teško napraviti ovakav program? Ne preostaje mi ništa drugo osim da sve započnem sama.....knjiga u ruke i krećem! Javljam vam se za koju godinu! ;) :*

No comments:

Post a Comment